Logo

    armenian podcast

    Explore " armenian podcast" with insightful episodes like "S4:EP8: Assassin Saint: The Story of Soghomon Tehlirian", "#33 Երբ «ընկեր ուսուցիչը»-ը դառնում է իսկական «ընկեր»", "S3: EP13: King Abas Bagratuni: The True Story of an Armenian Monarch", "#29 Վիզուալ աղտոտվածություն, ռուսերեն՝ առանց հայերենի, ոտնահարված մշակութային ժառանգություն" and "#28 Հայերենը միշտ «թրենդային» է" from podcasts like ""Mer Herosner: Unveiling the History of an Ancient Land", "AybPod", "Mer Herosner: Unveiling the History of an Ancient Land", "AybPod" and "AybPod"" and more!

    Episodes (18)

    S4:EP8: Assassin Saint: The Story of Soghomon Tehlirian

    S4:EP8: Assassin Saint: The Story of Soghomon Tehlirian

    Join Vic and Mike as they invite special guest, Michael Lee Gavlak to the studio. Michael, is an Emmy Award-winning Hollywood producer. In 2017, he encountered the story of Talaat's assassination and the consequential landmark court case, a tale that surprisingly was new to him. Puzzled by his unfamiliarity with this significant event, and driven by a desire to uncover more, Michael embarked on a journey that led him to an important figure: Zaven, the 88-year-old son of Soghomon Tehlirian. In a remarkable twist of fate, Michael was granted the exclusive rights to Soghomon's life story, but with a crucial mandate: "Tell the truth." Join us as we delve into this fascinating journey with Michael Lee Gavlak.

    Donate and get the book here: https://projectjustice.info

    Watch the episode here: https://youtube.com/live/2znN4bckltY

    Join our Mer Hersoner channel to get access to perks:
    https://www.youtube.com/channel/UCm9jBwzX_6QkUFrfxw6t8mg/join

    For merchandise: https://merherosner.com/

    Support The Show https://www.patreon.com/merherosner

    questions? email us at pod@merherosner.com

    Support the show

    Follow us on Instagram https://www.instagram.com/merherosner/

    #33 Երբ «ընկեր ուսուցիչը»-ը դառնում է իսկական «ընկեր»

    #33 Երբ «ընկեր ուսուցիչը»-ը դառնում է իսկական «ընկեր»
    «Այբփոդ»-ի Զիլ զրույց շարքում այս անգամ կրթական համակարգի խնդիրներն ու մարտահրավերները քննարկում են անմիջապես «առաջին ձեռքից»: Կոտայքի մարզի Ակունք գյուղի միջնակարգ դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Հերմինե Աբրահամյանը և «Այբ» դպրոցի աշխարհագրության ուսուցիչ Վահրամ Սարգսյանը երիտասարդ մանկավարժական սերունդն են ներկայացնում՝ ժամանակակից մոտեցումն ու ավագ ընկերների հարուստ փորձը ծառայեցնելով «համացանցային սերնդի» պահանջներին: Ուսուցիչները քննարկում են, թե իրենց ուսումնառության տարիներից ի վեր ինչպե՞ս է փոխվել կրթողի դերը, արդյո՞ք ուսուցիչը սոսկ գիտելիք փոխանցող է, թե՞ ընկեր, ուղղորդող, որը մեկ քայլ առաջ է փորձում մտածել, իրականացնել համագործակցող կրթություն, հնարավորություն տալ աշակերտին որոշում կայացնել, ձախողվել ու բարձրանալ: Մասնագետները հատուկ տեղ են հատկանցում նախագծահեն կրթությանը, ու յուրաքանչյուրը ներկայացնում է իր հաջողված փորձի պատմությունը՝ ընթերցասերների ակումբի բացումից մինչև աշակերտներ, որոնք քարտեզագրումներ են անում: Անդրադառնում են նաև դասագրքերի անհրապույր լինելուն ու լուծումներ առաջարկում, փորձում հասկանալ՝ արդյո՞ք ուսուցչի աշխատավարձը միակ մոտիվացիան է պայծառ տրամադրությամբ դպրոց մտնելու և այլն: Այս զրույցը երկու ուսուցիչների մասին չէ. այն համակարգային ու տեղային անդրադառնում է հստակ խնդիրների ու փորձում խնդիրները վերհանելով՝ առաջարկներ ներկայացնել, որ մենք ունենանք ուժեղ ուսուցիչ, ուժեղ աշակերտ և ուժեղ պետություն:

    S3: EP13: King Abas Bagratuni: The True Story of an Armenian Monarch

    S3: EP13: King Abas Bagratuni: The True Story of an Armenian Monarch

    In this episode of the Mer Herosner Podcast, we take a look at King Abas Bagratuni, one of the most important Armenian monarchs. We explore his life, his battles, and his fortress of Kars.

    If you're interested in Armenian history, then this episode is a must-listen. King Abas Bagratuni is one of the most influential Armenian monarchs and his story is worth exploring. This episode will take you on a journey through history, and we hope you enjoy it!

    Follow Hawk on Instagram https://www.instagram.com/hrairhawk/

    Watch the episode here: https://youtu.be/QIiW7Nv6HjQ

    Questions? emails us at pod@merherosner.com

    Subscribe to our YouTube  @MerHerosner  

    Support Artsakh by going to https://saveartsakh.org and voice your opinion on the ongoing situation of the blockade of the Lachin corridor.

    Support the show

    Follow us on Instagram https://www.instagram.com/merherosner/

    #29 Վիզուալ աղտոտվածություն, ռուսերեն՝ առանց հայերենի, ոտնահարված մշակութային ժառանգություն

    #29 Վիզուալ աղտոտվածություն, ռուսերեն՝ առանց հայերենի, ոտնահարված մշակութային ժառանգություն
    «Մշակութային և սոցիալական նարատիվների լաբորատորիա»-յի հիմնադիր, բանասիրական գիտությունների թեկնածու Տիգրան Ամիրյանը նշում է, որ իրազեկվածության պակասը մշակութային իրավունքների տեսանկյունից բերում է հետևանքների ինչպես անհատական, այնպես էլ ժողովրդական մակարդակում: Այն, ինչ կատարվում է այսօր հայկական բնակավայրերում, որոնք գտնվում են Ադրբեջանի հսկողության տակ, մշակութային իրավունքի կոպիտ ոտնահարում է: Սրանով պետք է զբաղվեն և՛ պատկան մարմինները, և՛ տարատեսակ մշակութային կառույցներ, և՛ մենք՝ անհատներս: Անդրադառնում է նաև անհատի մշակութային իրավունքների խախտմանը և օրինակ բերում. Հայաստանում բնակություն հաստատած ռուսները, որոնց մեծ մասն իսկապես առաջադեմ մարդիկ են, գուցե ոչ դիտավորյալ, բայց խախտում են մեր երկրում գործող լեզվի մասին օրենքը: Միջոցառումներ կան, որոնց ընթացքում տարբեր ռուսական տաղավարներում ամեն բան ռուսերեն է՝ առանց հայերեն թարգմանության, ինչը լեզվի մասին օրենքի խախտում է: Տիգրանը խոսում է մի տերմինի մասին, որը կոչվում է «վիզուալ աղտոտվածություն», երբ քաղաքը կամ տարածքը տարատեսակ պաստառներով է պատվում առանց հաշվի առնելու, թե որքանով է դա ազդում քաղաքի դիմագծին: Տարբեր պաստառներ, որոնք հայտնվում են շինությունների վրա հաճախ օտար լեզվով հայերեն տառերով են գրված, գույների համադրությունը պահպանված չէ, շենքերի ճակատային մասում՝ ֆասադների վրա են փակցվում և հետո անհայտ է, թե ինչ տեղի ունեցավ դրանց հետ և այլն: Իմացե՛ք ձեր մշակութային իրավունքները:

    #26 Մինի ուրբանիստների դպրոցական նախագիծը՝ փոփոխություն քաղաքի համար

    #26 Մինի ուրբանիստների դպրոցական նախագիծը՝ փոփոխություն քաղաքի համար
    «Այբ» հիբրիդային կրթության նախագծերից մեկի ընթացքում աշխատարանների, պրակտիկ ուսումնասիրությունների և քաղաքային պլանավորման տեսության հակիրճ ծանոթության միջոցով աշակերտները փորձել են սովորել «կարդալ» քաղաքը, ուսումնասիրել կառուցվածքը, բաղկացուցիչ տարրերը, զարգացման միտումները, մարդկանց և բնության հետ կապը: Երկրորդ մասում՝ ծանոթացել որոշումներ կայացնելու մեխանիզմներին և դրանց մշակմանը տարատեսակ թվային գործիքներով: Նախագծի ղեկավարն ու աշակերտուհիներից մեկը «Այբփոդ»-ի «Զիլ զրույց» շարքում քննարկում են իրենց նախագիծը, պատմում, թե ի՞նչ են պատրաստվում փոխել, ինչպե՞ս են ընկալում քաղաքը, ինչպե՞ս են իրարից սովորում ու աջակցում: Նրանք հավատացած են, որ բոլոր մեծ փոփոխությունները սկսվում են փոքր քայլերից, այս անգամ՝ դպրոցական նախագծից: «Այբ» հիբրիդային կրթությունը նորարարական հարթակ է, որի նպատակն է լավագույն կրթությունը հասանելի դարձնել բոլորին: Ժամանակակից տեխնոլոգիաների, նորագույն մեթոդաբանության և ցանցային լուծումների կիրառմամբ այս ծրագիրը 15 տարեկանը բոլորած պատանիներին առաջարկում է մրցունակ և նախագծահեն կրթություն։ Ծրագրի հիմքում միջազգային ճանաչում ունեցող «Արարատյան բակալավրիատ» (ԱԲ) ծրագիրն է։

    #25 Թարգմանությունը չպետք է հարմարվի միջինից ցածր ընթերցողի ճաշակին

    #25 Թարգմանությունը չպետք է հարմարվի միջինից ցածր ընթերցողի ճաշակին
    Հոկտեմբեր ամիսը նշանավորում է «Սուրբ Թարգմանչաց տոն»-ը, ու սա ևս մեկ հնարավորություն է համախմբել կրթությամբ հետաքրքված և մտահոգ մարդկանց: «Այբ» կրթական հիմնադրամը, լինելով թարգմանչության շարժման կրող, առաջնորդվելով Հայաստանում կրթության բարձր նշաձող սահմանելու գաղափարով, նոր և առանցքային բովանդակություն և մոտեցում է բերում ժամանակակից դպրության մեջ: Սա է պատճառը, որ կարևորելով հայերեն բարձր որակի թարգմանություններն ու դրանց հանրայնացումը, «Այբփոդ»-ի այս էպիզոդում զրուցում ենք ԵՊՀ պրոֆեսոր, «Զանգակ» հրատարակչության մանկական գրականության խմբագիր Ալվարդ Ջիվանյանի հետ: Աշխարհահռչակ մանկական գրականության բեսթսելեր «Հարի Փոթեր»-ի հայերեն թարգմանության հեղինակը երբեք չի հարմարեցնում տեքստը միջին կամ միջինից ցածր ընթերցողի ճաշակին և ունակություններին, քանի որ վստահ է, որ թարգմանության միջոցով ընթերցողը կրթվում է: «Համացանցային սերունդ»-ը մի փոքր ծուլանում է, գնում է դյուրին ու պարզ տեքստերի հետևից՝ դրա տակ քողարկելով լեզվի պակաս իմացությունը, բայց ո՞վ ասաց, որ նեղ բառապաշարով լեզուն է ժամանակակից լեզուն: Թարգմանչի խնդիրն է կատարել բնական, տվյալ լեզվի հետ ներդաշնակ թարգմանություն, բայց եթե դիտարկենք այն անգլալեզու գրականության նմուշները, որ թարգմանում է Ջիվանյանը, ապա դրանք հագեցած են դժվարամարս բառերով, հետևաբար ընթերցողը պետք է պատրաստակամ լինի կարդալ ու սովորել նոր բառեր: Սլենգով գրված անգլերեն տեքստը սլենգային հայերենով թարգմանելը մեղանչանք չէ մեր լեզվի դեմ, այլ ճիշտ և դիպուկ թարգմանություն: Միշտ պետք է հաշվի առնել ընթերցողի կարծիքը, մոտեցումները, իսկ դրա համար համացանցը լավագույն հարթակն է կապ պահպանելու ու ականջալուր լինելու կարդացողին: Թարգմանությունը տվյալ գործի վերաստեղծումն է, հետևաբար թարգմանելիս պետք է ոչ միայն լավ տիրապետել և՛ բնագրի լեզվին, և՛ թիրախ լեզվին, այլ նաև մշակույթին, մտածողությանը և այլն:

    #22 Մեդիագրագիտությունը՝ համացանցային վտանգների դեմ գործիք

    #21 | 21-րդ դարի պոեզիան մտածող է, այն «ես»-ի մասին է

    #21 | 21-րդ դարի պոեզիան մտածող է,  այն «ես»-ի մասին է
    Բանաստեղծուհի Հասմիկ Սիմոնյանը տարիներ առաջ ներկայանում էր որպես բանաստեղծ, հետո «ուհի» վերջավորությանը սկսեց հատուկ ուշադրություն դարձնել՝ հասկանալով, որ հաճախ կին լինելը կասկածի տակ է դնում տվյալ մասնագիտության մեջ լավագույնը լինելը կամ դրան ձգտելը: Դպրոցական դասագրքերում հայ կին գրողների դերը ևս ներկայացված չէ այնպես, ինչպես կուզենար: Փորձեք հիշել, թե ձեր դպրոցական տարիներին քանի բանաստեղծուհու էիք անդրադառնում ու երևի թե կմտաբերեք միայն Սիլվա Կապուտիկյանին, այնինչ հայ գրականությունը կին գրողներ ունի, որոնց գործերի հիման վրա անգամ կարելի է ֆիլմեր, ինչու ոչ՝ սերիալներ նկարահանել: 21-րդ դարի բանաստեղծությունը դադարել է լինել լոկ սիրուն տեքստ. այն երբեմն ըմբոստ է, մտածող, վերլուծող, սոցիալական խնդիրներ բարձրաձայնող: Հասմիկը կարծում է, որ պոեզիան ես-ի մասին է, այն խիստ անձնական պատմություն է, որ հետո կարդացվում է, հուզում մյուսներին ու իր մեջ սկսում միավորել լիքը այլ ես-եր ու նրանց խնդիրները, հույզերը: Հասմիկի հետ զրուցել ենք այն մասին, թե ի՞նչ պետք է անել, որ երեխաները՝ անկախ դասագրքային պահանջներից ու մեթոդաբանությունից, սիրահարվեն պոեզիային, չդիտարկեն այն իբրև ձանձրալի ու տհաճ մի բան, որը պետք է լինի վեհ, պաթետիկ ու որն անպայման պետք է անգիր սովորել, այլապես էլ ի՜նչ պոեզիա:

    #20 Հարց տուր, որ փոխես աշխարհը

    #20 Հարց տուր, որ փոխես աշխարհը
    «Այբփոդի» այս էպիզոդի հյուրն է «GOALS» կրթական հիմնադրամի տնօրեն Թենի Ավագյանը: Այս զրույցի առաջին մասում մենք անդրադարձել ենք Հայաստանի գյուղական համայնքներում սպորտի միջոցով աղջիկների ու երիտասարդ կանանց առաջնորդության հմտությունների, առողջ ապրելակերպի զարգացմանն ու կենսամակարդակի բարձրացման խթանմանը: Թենին ասում է, որ իրենց նպատակը ոչ թե աղջիկներին հզորացնելն է՝ ստվերում թողնելով տղաներին, այլ հակառակը՝ ձևավորել կուռ համագործակցություն,որի արդյունքում երկու կողմն էլ կհասկանան, որ խաղադաշտում իրենց տրվում են հավասար հնարավորություններ և նրանց հաջողությունները կախված չեն սեռից: Աշխատում են ծնողների հետ, քանի որ հասկացել են, որ ծնողների ազդեցությունը շատ մեծ է ու հաճախ այս ազդեցությունը պայմանավորված է կարծրատիպերով, համայնքում առկա խնդիրներով, միջավայրային գործոններով և այլն: Էպիզոդի երկրորդ մասում խոսել ենք հին կրթական համակարգի սպառված լինելու, բայց նորի մեջ տեղավորվելու փորձ անելու մասին: Մենք ունենք մանկավարժների մի ստվար զանգված, որոնք չեն ցանկանում ընդունել, որ տեխնոլոգիաների դարում ծնված ու մեծացող սերունդն ի վիճակի չէ մտածել այնպես, ինչպես իրենք, որ այս սերունդն ունի այլ ակնկալիքներ, այլ պահանջներ ու կարիքներ, որոնց հետ պետք է հաշվի նստել: Թենին ներկայացնում է իր փորձը որպես ուսանող, և իր երեխայի՝ դպրոցում ունեցած դժվարությունները՝ կապված կրթական համակարգի չափորոշիչների, գնահատման ձևերի հետ: Մենք պետք է ձևավորենք մի համակարգ, որտեղ երեխաներին սովորեցնում են վերլուծել, չհամաձայնվել, հայտնել տեսակետ, որովհետև հենց դրա արդյունքում են աշխարհում տեղի ունեցել գիտական հեղափոխություններ, ստեղծվել ինովացիոն համակարգեր, հենց դա է շարժում մեր աշխարհն ու առաջ մղում այն:

    #18 Զիլ զրույց. Սովորելով՝ աշխատել, թե՞ սովորել, որ աշխատել

    #18 Զիլ զրույց. Սովորելով՝ աշխատել, թե՞ սովորել, որ աշխատել
    «Այբփոդի» այս էպիզոդում մենք որոշել ենք լռել, որովհետև կարծում ենք, որ դպրոցի մասին պետք է խոսեն աշակերտները: Այբ դպրոցի 2021 թվականի շրջանավարտ Սարգիսն ու 2022-ի շրջանավարտ Հասմիկը քննարկում են, թե ինչպես ընտրել մասնագիտություն, արդյո՞ք աշխարհի վերջն է, երբ ընդունելության քննությունները մեկնարկել են, իսկ դու դեռ չգիտես՝ որտե՞ղ ես ուզում սովորել ու ի՞նչ մասնագիտացում ստանալ: Երկու երիտասարդները քննարկում են, թե արդյո՞ք դպրոցն օգնում է ձեռքբերել ճկուն հմտություններ (soft skills), և թե դրանք ինչքանո՞վ են օգնում ավելի մրցունակ դառնալ բարձրագույն կրթական հաստատությունում, հետագայում նաև՝ աշխատաշուկայում: Սարգիսը նշում է, որ սովորելը և աշխատելը տեսականն ու գործնական համատեղելու հրաշալի միջոց է, իսկ Հասմիկը հավելում, որ պարտադիր չէ գումար ստանալ աշխատանքի դիմաց. պետք է Հայաստանում զարկ տալ նաև կամավորությանը, երբ թվում է, թե անշահախնդիր որևէ գործ ես անում, բայց իրականում լիքը նոր հմտություններ ես ձեռքբերում: Սա երկու երիտասարդների անկաշկանդ զրույց-վերլուծություն է, որի միջոցով նրանք բարձրաձայնում են իրենց հուզող խնդիրները՝ լրջագույն հիմնավորումներով, սեփական փոքր, բայց կարևոր փորձից ելնելով:

    #17 Երբ էլիտար Օքսֆորդը դարձավ բոլորինը

    #17 Երբ էլիտար Օքսֆորդը դարձավ բոլորինը

    Ի դեպ, Մեծ Բրիտանիայի ճանաչման և համեմատության ազգային գործակալությունը (UK NARIC) «Այբ»-ի «Արարատյան բակալավրիատ» ծրագիրը ճանաչել է բրիտանական GCE A Level և ամերիկյան Advanced Placement խորացված մակարդակի դպրոցական որակավորումներին համազոր, որի շնորհիվ հայ շրջանավարտներն առանց հավելյալ քննությունների և հայալեզու կրթության հիման վրա կարող են ընդունվել աշխարհի (այդ թվում՝ անգլիական) առաջատար բուհեր: 
    Մեր էպիզոդներից մեկում պատմել ենք ԱԲ շրջանավարտի նմանատիպ փորձառության մասին: Այն հասանելի է հետևյալ հղմամբ՝ https://aybpod.simplecast.com/episodes/7

    #16 Գունավո՞ր, թե հավասար կրթություն. ամերիկացի ուսուցիչը` կրթական խնդիրների մասին

    #16 Գունավո՞ր, թե հավասար կրթություն. ամերիկացի ուսուցիչը` կրթական խնդիրների մասին
    ԱՄՆ-ի Միչիգան նահանգի Կալամազու քաղաքի դպրոցներից մեկում 32 տարի ուսուցիչ աշխատելուց հետո երաժիշտ Գրեգ Գրեյսն այս տարի թոշակի է անցել: Մենք նրա հետ խոսել ենք ամերիկյան դպրոցական կրթության մարտահրավերներից, խնդիրներից ու բացերից: Թվում է, թե մի երկրում, որտեղ գտնվում են աշխարհի ամենահայտնի համալսարանների մեծ մասը, դպրոցական կրթությունը պետք է ևս բարձր մակարդակի վրա լինի, բայց ուսուցիչների աշխատավարձից սկսած մինչև հաղորդակցահեն, ներառական կրթություն, առկա են խորը արմատներ ունեցող խնդիրներ: Ամերիկյան ֆիլմերում տեսած սևամորթների ու սպիտակամորթների հրաշալի հարաբերությունների մասին կադրերը տեղ-տեղ անհետանում են, երբ տեսնում ես, թե ինչ խտրականություն կա դպրոցներում: Գրեգն ասում է, որ սեգրեգացիայի առաջին ակնհայտ ապացույցն այն է, որ սևամորթները, որոնք ապրում են քաղաքի հստակ թաղամասերում, գալիս են դպրոց՝ տիրապետելով մի անգլերենի, որն անհասկանալի է: Դա լրիվ այլ անգլերեն է: Աշակերտներից շատերը սոցիալական չափազանց ծանր պայմաններում են ապրում, ստիպված են լինում հոգ տանել մեծ ընտանիքի կարիքները, ու եթե այդ երեխան՝ ունենալով նման ծանրություն իր ուսերին, գալիս է դպրոց, արդեն հաջողություն է: Ուսուցիչը պետք է օգնի նրան և՛ ձախողվել, և՛ վեր կենալ, բայց հաճախ կրթական համակարգի սահմանված չափանիշները խանգարում են նրան: Կրթության գույների, կրթությանը սիրահարվելու մասին պատմում է Գրեգ Գրեյսը:

    After Hours | Armenians Are Fighting to Exist

    After Hours | Armenians Are Fighting to Exist

    Pat and Posh sit down for one of the most important conversations they’ve had on The Founder Hour. As Armenians, Pat and Posh are passionate about their culture — in all its vibrancy and peace. This timely discussion with Mihran Toumajan, Director of the Western Region of the Armenian Assembly of America*, sheds light on the conflict between Armenians in Artsakh and Azerbaijan, backed by Turkey.

    The discussion focuses on Azerbaijan and Turkey’s recent bombing of Artsakh, a region governed by Armenians. They delved into the Armenian Genocide and how lack of recognition has played a role in today’s conflict, the United States’s role in brokering peace, how Turkey and Azerbaijan’s dictatorial regimes have impacted the region, and what comes next for the Armenian people.

    This is a packed episode and very much different than any we’ve ever done. We believe as Armenians, this is a small part of our responsibility to educate others about our people, our history, and our existence.

    Thank you for tuning in and helping spread the word. If you would like to learn more or donate to help those on the front lines, please visit armeniafund.org or email us at hello@thefounderhour.com.

    *The Armenian Assembly is the largest, non-partisan Armenian-American advocacy organization in the United States. Since 1972, the Assembly continues to promote public awareness of Armenian issues, encourage greater Armenian-American participation in the American democratic process, and assist in humanitarian and development programs in Armenia and Nagorno Karabakh, while strengthening the U.S.-Armenia and U.S.-Nagorno Karabakh relationships.
     

    SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER & STAY UPDATED > http://bit.ly/tfh-newsletter

    FOLLOW TFH ON INSTAGRAM > http://www.instagram.com/thefounderhour

    FOLLOW TFH ON TWITTER > http://www.twitter.com/thefounderhour

    INTERESTED IN BECOMING A SPONSOR? EMAIL US > partnerships@thefounderhour.com

    ANN/Groong WiR (#8 - Aug 16, 2020)

    ANN/Groong WiR (#8 - Aug 16, 2020)

    SHOW NOTES: https://bit.ly/3kSjhlv

    This Week in Review we talk with Hrant Mikaelian to discuss important issues and developments around Armenia, such as the Coronavirus Pandemic, and its economic effect; Armenia’s membership in EurAsian Economic Union and the economic effect of that organization on Armenia; and some of the trends affecting Russia and its economy.

    Hrant will then join us in our weekly lightning round of questions from the past week’s headlines, to analyze Prime Minister Pashinyan’s interview with BBC’s HARDtalk; the presidential elections in Belarus; and the continuing standoff at Amulsar Gold Mine between Lydian and local residents and environmental activists.


    Topics:

    • Interview with Hrant Mikaelian
    • Lightning Round
      • Nikol Pashinyan’s Interview on BBC HARDtalk
      • Belarus Presidential Elections
      • Amulsar Gold Mine

    Special Guest: Hrant Mikaelian

    Resident Panelists:

    • Asbed Kotchikian
    • Artyom Tonoyan
    • Alen Zamanyan

    Hosts:

    • Hovik Manucharyan
    • Asbed Bedrossian


    Subscribe and follow us everywhere you are: linktr.ee/groong

    Logo

    © 2024 Podcastworld. All rights reserved

    Stay up to date

    For any inquiries, please email us at hello@podcastworld.io